FAQ
Contact
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@favorwear.nl
Onze klantenservice staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren op alle vragen en verzoeken.
Bestellingen en betalingen
Je kunt betalen met:
1.Creditcards: Visa, MasterCard en 2.American Express. Veilige 3.betaling.
4.iDEAL
5.Bancontact
6.Belfius
7.Apple Pay
8.KBC/CBC
9.Klarna SEPA Overboeking
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren als deze al in het verzendproces is opgenomen. We vragen je vriendelijk om de bestelling te ontvangen en vervolgens een retouraanvraag in te dienen volgens ons retourbeleid. Als je nog vragen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen.
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst, en een verzendbevestiging met trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden.
Verzenden
Onze levertijd ligt gemiddeld tussen de 1-2 werkdagen.
Wij verzenden naar Nederland en België. Als u vragen heeft over verzending naar andere landen, kunt u een e-mail sturen naar info@favorwear.nl
Soms bieden we gratis verzending aan voor bestellingen boven een bepaald bedrag naar Nederland en België. Bekijk onze website voor actuele aanbiedingen en voorwaarden.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een trackingnummer. Met dit trackingnummer kun je de status van je pakket volgen.
Producten
Op elke product pagina vind u de afmetingen van het t-shirt terug. Als u het niet kan vinden neem dan contact op via de mail of telefonisch.
Wij gebruiken hoogwaardige materialen voor al onze producten, maar deze kunnen per product verschillen. U kunt de specifieke materialen terugvinden op de productpagina.
Retourneren en ruilen
Ons retourbeleid stelt klanten in staat om producten binnen 14 dagen terug te sturen voor een terugbetaling of omruiling. Raadpleeg ons retourbeleid op onze website voor specifieke details. Dit is terug te vinden onder het kopje restitutiebeleid.
Retourzendingen zijn op eigen kosten en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.
Nadat we uw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar deze zo snel mogelijk te verwerken. De verwerkingstijd kan variëren, maar we zullen u op de hoogte houden van de status van uw retourzending en restitutie.
Als uw terugbetaling niet binnen de verwachte periode op uw rekening staat, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie. We helpen u graag verder en zoeken uit wat de status van uw terugbetaling is.
Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. We lossen dit natuurlijk graag met je op. Stuur een bericht naar info@favorwear.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt samen met jou zo snel mogelijk naar een oplossing.
